Josef Hos přišel do společnosti WebnodeAvastu, odkud si přináší řadu zkušeností s online marketingem, e-commerce, byznysovým modelem „freemium“, produktovým managementem a řízení provozu na podporu obchodu na marketingu. Ve společnostech Avast a AVG strávil dohromady 13 let a jeho odbornost by měla pomoci Webnode v dalším rozvoji.

„Je pro mě velkou ctí i výzvou zhostit se vedení společnosti jako je Webnode. K mým dlouhodobým cílům patří zajistit jí růstovou budoucnost, což spočívá hlavně v lepším pochopení potřeb zákazníka, které Webnode řeší, a rovněž bych chtěl naše řešení rozvinout a rozšířit dále,“ říká Josef Hos a dodává: „Mým osobním cílem je pak zúročit dosavadní zkušenosti a naučit se něco nového. V neposlední řadě bych se také chtěl prací bavit a být blíže své rodině.“

Josef Hos má v práci v prostředí IT a internetu orientovanou na data a zákazníky osmnáctiletou praxi. Svou kariéru začal ve společnosti Moravia IT, globálním poskytovateli služeb softwarové lokalizace a testování, kde se vypracoval na pozici v softwarovém vývoji, kde pracoval na interních aplikacích a UX designu. Poté přešel do AVG, kde měl na starosti globální weby, u nichž aplikoval nové přívětivější prostředí a rovněž navrhoval první kampaně v rámci samotných produktů.

Deset let poté strávil v Avastu, kde byl viceprezidentem globálního obchodu, seniorním viceprezidentem pro produkty a provoz spotřebitelské divize a seniorním viceprezidentem a generálním ředitelem pro řešení CCleaner. Asi nejzajímavější projektem v Avastu byl návrh a vývoj komunikační platformy se zákazníkem (in-product) a nasazení e-commerce platformy pro celosvětový obchod s důrazem na optimalizaci pro lokální trhy.

K jeho zálibám patří obecně kreativní činnost (fotografie, tvorba elektronické hudby atd), většina jí však ustoupila práci a zájmu o rodinu. Zůstala však záliba ve víně, technologiích, a zajímavých autech.