IBM, Cisco, HP, Xerox, Comparex, DNS a eD´systém - tak by se dala stručně popsat osmnáctiletá kariérní cesta Dušana Kolínka, který si u předního českého distributora IT a výpočetní techniky vytyčil tři hlavní úkoly.

„Prvním z nich je rozvoj prodejního kanálu velkých obchodních partnerů a systémových integrátorů. Dále budu usilovat o rozšíření produktového portfolia o další kontrakty, ať už ty přímé nebo subdistribuční,“ uvedl Dušan Kolínek s tím, že třetím cílem je tvorba synergie napříč celou skupinou, tedy mezi eD´system, Dileris, E LINKX, CELogis a DNS. Právě ze sesterské společnosti DNS a stejné pozice přichází Dušan Kolínek do skupiny eD´system Czech.

Pracovní zkušenosti začal získávat již při studiu na ČVUT, kdy si s kamarády v pátém ročníku založil první firmu. O několik let později dostal nabídku na juniorskou obchodní pozici v IBM, kde nabral první korporátní zkušenosti. V roce 2000 však přišla nabídka na Key Account Manažera do rychle se prosazující firmy Cisco,která jej v té doběuchvátila. Po 8 letech, již v pozici manažera commercial segmentu, mu však začaly chybět velké nadnárodní integrátorské projekty, a tak když přišla nabídka od Hewlett Packard, neváhal a šel řídit obchod u deseti největších mezinárodních zákazníků patřících do CzechTop100. Jedny z posledních zkušeností poté nasbíral jako obchodní a marketingový ředitel pro český a slovenský trh ve společnostech Xerox a Comparex.

„V průběhu těch let jsem si uvědomil, že je mi nejbližší nepřímý obchodní model, tedy práce s obchodními partnery. Myslím si, že jde o optimální obchodní model, který přináší celou řadu benefitů jak pro vendory a distributory, tak samozřejmě resellery a hlavně koncové zákazníky“ vysvětlil důvod, proč se nyní rozhodl pro eD´system Czech a doplnil, že jej od první chvíle nadchly vizionářské představy o budoucnosti prodeje a distribuce ICT generálního ředitele Hynka Tyla.