Jiří Sedláček bude mít za úkol zajistit rozvoj partnerské sítě v ČR na pozici business account managera. S firmami zaměřenými mimo jiné na tisková řešení má dlouhodobé zkušenosti. Deset let pracoval v Oki a předtím ve společnosti Konica Minolta. „Epson je pro mě hlavně inovativní firmou, která hledá na trhu tiskových i projekčních zařízení neotřelá řešení, což je, myslím, v nastávající čtvrté průmyslové revoluci velmi důležité. Také se mi líbí, že právě díky těmto inovacím dává uživatelům větší svobodu tisku a rozhodně kvalitnější obraz u projekce, než poskytuje konkurenční technologie,“ vysvětlil Jiří Sedláček.

 

Antonín Řezáč přišel ze společnosti Acer, kde pracoval posledních deset let. Ve firmě Epson působí od minulého léta na pozici consumer channel sales managera, jehož cílem je uskutečňovat oboustranně zajímavý obchod založený na důvěře. „Společnost Epson jsem zvolil díky její dlouhodobé historii, týmu, který dobře znám, produktové nabídce, která je mně blízká a zaměření na ekologičnost nabízených produktů. Ta je pro mne hodně důležitá. Za současné situace musíme přemýšlet nad tím jak zmenšit dopad našeho podnikání na přírodu.  Pokud se chceme mít dobře a žít v luxusu jako teď, musíme se snažit přemýšlet a hlavně konat co nejekologičtěji,“ řekl Antonín Řezáč, který se od začátku své kariéry pohybuje v oblasti IT.

 

Změny pozic nastaly také v řadách dlouholetých pracovníků. Marcel Divín ve firmě Epson začínal před dvanácti lety jako  account manager pro spotřební materiál, následně se přesunul do segmentu business produktů na pozici business account managera a poté na pozici business sales managera, kdy dostal na starost kompletní tým business account managerů. V současnosti působí na pozici branch office managera, ze které má na starosti komplexní chod česko-slovenské pobočky. „To, co bylo před pár lety nemyslitelné, tedy tisknout za haléře z cenově přijatelných zařízení, je nyní běžným standardem na trhu. A tento standard jsme vytvořili my v Epsonu. Toto je největší úspěch, kterého se nám ve velmi konkurenčním prostředí povedlo dosáhnout,“ uvedl Marcel Divín a doplnil: „Naším cílem je pokračovat v rozvoji klíčových oblastí, kterými jsou inkoustové tiskové technologie a technologie 3LCD.“

 

Michal Holovský ve firmě Epson působí již od roku 2007. Postupem času se z pozice promotéra vypracoval až na svoji aktuální pozici business accout managera. Nově je zodpovědný za rozvoj a vyhledávání nových obchodních příležitostí v projektorové divizi. „Hlavní změnou bude nový druh partnerů zaměřených primárně na segment projekční techniky. Za největší osobní výzvu považuji být minimálně důstojným nástupcem bývalého kolegy, který projekční prapor nesl opravdu dlouho a odvedl zde vynikající práci. Další výzvu spatřuji v rozšíření počtu zajímavých instalací high-end laserových projektorů,“ dodal Michal Holovský.