Radek Domín chce strategické zkušenosti získané při rozvoji start-upu Skype zhodnotit na nové pozici, ze které by měl firmu Storyous technologicky připravit na globální expanzi.

„Chci se podílet na celkovém rozvoji Storyous. Máme nejlepší produkt na trhu a jedině velmi rychlým a promyšleným vývojem se můžeme v téhle pozici udržet a dál expandovat. Z mého pohledu jsme v té nejatraktivnější fázi, ve které může firma být. Dochází k přerodu start-upu na zavedenou a velmi dobře fungující společnost,“ uvádí Domín. „Hlavní výzvou je pro mě řídit tým tak, abychom nepřišli o tu dravost. O start-upovou atmosféru a snahu něco změnit. Nesmíme přijít o motivaci, rychlost a inovace. V tomto ohledu budu hodně čerpat zkušenosti ze Skype a jeho postupný přechod pod Microsoft – ostatně do Skype jsem přišel, když byl jen o málo větší než je dnes Storyous.“

Podle Radka Domína je pro celé odvětví pokladních systémů největší výzvou nastavit vztahy se zákazníky tak, aby systémy co nejvíce kopírovaly jejich současné i budoucí potřeby. Již dnes totiž technologie nabízí daleko více, než co podniky dokáží v běžném provozu využívat. Tomu by mělo mimo jiné pomoci také intenzivní zaměření Domínova týmu na research & development.

„Hodlám již dnes se svým týmem stavět základy trendům, které budou v globálním gastru masivně využívané až tak za 5 – 10 let,“ dodává Domín.

Storyous se nyní hodlá soustředit na rozvoj businessu v Polsku, kam vstoupil v loni a přípravu vstupu na další trhy. V Česku pak hodlá narovnat tržní prostředí, které pokřivil zákon o EET. Podle CEO Storyous Igora Třeslína je nyní důležité více než jindy investovat do dalšího vývoje produktu a pracovat na tom, aby podniky, které pokladnu pořizovaly jen kvůli EET, pochopily její použití  především jako užitečný nástroj pro rozvoj a management podniku.