Rok 2016 bude v e-mail marketingu ve znamení automatizace. První české internetové obchody se automatizací kampaní zabývaly v roce 2013, letos jejích výhod úspěšně využívají v ČR už tři stovky e-shopů. Největším a nejrychleji rostoucím trendem jsou specialisty doporučované uvítací kampaně.

 

Uvítací kampaně

Uvítací kampaní zasáhne internetový obchod na svém webu až 10 % návštěvníků. Podle statistik VIVmail.cz dosahuje konverzního poměru až 20 %, tedy tolik zákazníků dovede k objednávce. Zbylých 80 % kontaktů putuje do databáze, díky čemuž se buduje silná prodejní základna. Zákazníci, kteří projdou uvítacím procesem, mají o 15% vyšší Open Rate na přijatá obchodní sdělení.

Uvítací proces neslouží jen k zápisu do databáze. Díky prokliku z potvrzovacího e-mailu dokážete přidělit zákazníkovi cookies a sledovat tak jeho chování do budoucna. Na podobném principu mohou fungovat i další kampaně, například navigace na nejbližší prodejnu, opuštěný košík, upselling, opakované nákupy, remarketing, hodnocení k výrobkům, svátky, narozeniny, výročí, věrnostní programy, reaktivační kampaně, transakční e-mailing či napojení na SMS.

 

E-mailingová konference

Tato konference se bude zabývat i jinými zajímavými tématy z oblasti e-mailového marketingu a přinese prezentace řadu odborníků. Mezi aktuálně potvrzenými prezentátory jsou například Pavel Pola z Etnetera Activate s přednáškou o tom, zda se vyplácí e-mail marketing, Peter Orosz z Feedo.cz s e-mailovými šablonami, Robert Němec z RobertNemec.com, Vladimír Patzak z One Click Business Solutions, Jak Tichý z Medio Interactive či Petr Cikán z Acomware.

Poptávka po e-mailingových kampaních a souvisejících informacích se v uplynulých 12 měsících výrazně zvýšila, proto se organizátoři rozhodli akci rozšířit tak, abychom ji pokryli a mohli reagovat na významné trendy poslední doby a podněty, které jsme získali od účastníků předchozích ročníků. Tento ročník e-mailingové konference bude rekordní nejen množstvím a rozsahem přednášek, ale také počtem účastníků.

Pokud chcete proniknout do tajů vysokých Open Rate a Click Rate, odhalit význam tolik skloňovaných slov jako segmentace, personalizace či automatizace, nemůžete si tuto akci s přednáškami od uznávaných odborníků nechat ujít. Více informací se můžete dozvědět na webu www.emailingkonference.cz, který bude s blížícím se termínem průběžně doplňován o další novinky. Generálním partnerem konference je společnost IBM, která v rámci řešení IBM Marketing Cloud poskytuje e-mailingovou platformu Silverpop.