Poskytovatel softwaru pro řízení rizik, aktiv a služeb pro automobilový průmysl a trh s nemovitostmi, včetně globálního odvětví pojištění živelných a majetkových škod.
Společnost Solera Holdings oznámila, že Tesla Motors si zvolila její platformu pro odhad výše škody způsobené při havárii a komunikaci se zákazníky jako jediného poskytovatele těchto služeb pro svá certifikovaná servisní centra po celém světě.
Prostřednictvím společností Audatex (celosvětově) a AudaExplore (U.S.) budou pojišťovny a autoservisy pomocí řešení společnosti Solera zpracovávat rychlé odhady nákladů na opravu a pojistných událostí u vozidel Tesla.
Tvůrce a dodavatel softwarových řešení a služeb, která používají zákazníci z řad výrobců vozidel, leasingových a finančních společností, pojišťoven, servisů a jejich dodavatelů v průběhu celého životního cyklu motorových vozidel – od „narození“ až po jejich likvidaci.
Specifickou oblast služeb Audatexu tvoří podpora likvidace pojistných událostí a to zejména expertní softwarové nástroje na přesnou identifikaci a kalkulaci nákladů na opravu. Data a programy Audatexu využívají pojišťovny, autoservisy, znalci i další odborníci z automobilové branže.
V České republice se firma od roku 1994 zaměřuje na oblast automatizovaných výpočtů nákladů na opravy a řízení likvidace škod na vozidlech.
Tesla bude také v rámci sady řešení společnosti Solera využívat platformu AutoWatch, která pro řidiče zjednodušuje procesy spojené s opravou, a zároveň komunikaci mezi společností Tesla a jejími zákazníky.
Solera očekává představení produktů a řešení pro značku Tesla všem licencovaným uživatelům AudaExplore a Audatex v nadcházejících týdnech, nejprve v Severní Americe, poté v Evropě a Číně.