Jak konkrétně vám, firmě, která se zabývá pronájmem oděvů, nový systém pracující s NFC technologií pomůže?

Jenom v České republice týdně vypereme přes 50 tun oděvů a rohoží a navštívíme přes 2500 zákaznických adres v tomto segmentu. Při takovém množství je důležité mít nejen z naší strany, ale i ze strany zákazníků dobrý přehled o provedené službě.

V současnosti je s předáváním prádla či rohoží spojeno hodně papírování. Naši řidiči tráví spoustu času tím, že na straně zákazníka musí dojít k potvrzení provedené služby. Díky použití NFC technologie tento typ ověřování odpadne, protože aplikace sama obstará veškerou administrativu.

Bude stačit jen doslova "pípnout" mobilem a načíst NFC nálepku na koši s prádlem.

Jaké výhody či úspory vám nové řešení přinese?

Největší úspory spatřujeme v ušetření času řidičů, což znamená, že se významně zvýší efektivita rozvozů. Očekáváme zkrácení doby potřebné pro administrativní úkony spojené s potvrzováním služby, a to až o 80 procent. V novém režimu obdrží zákazník dodací list v elektronické podobě přímo do zadaného e-mailu.

Nezanedbatelný bude také dopad na životní prostředí, kde jen kvůli dosavadní spotřebě papíru ušetříme ročně deset vzrostlých stromů.

Ještě bych zmínil, že digitalizace našich podnikových procesů a jejich transparentnost se projeví i na vyšší důvěře zákazníků v naše služby a přinese jim větší pohodlí. To je přidaná hodnota, kterou nelze opomenout.

V jaké fázi se tento projekt nachází?

V rámci skupiny Elis jsme se nechali inspirovat podobným projektem, který běží v naší sesterské organizaci. V současné době probíhá vývoj aplikace. Postupně ji chceme otestovat a doladit tak, abychom ji v posledním čtvrtletí tohoto roku mohli nasadit do ostrého provozu.