Tento program společnosti PayPal se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží. Nyní se vztahuje i na služby (například design, vzdělávání nebo fotografické služby atd.), vstupenky (na koncerty, představení, sportovní akce atd.) a cestování (výlety, letenky, rezervace hotelů atd.).

„Společnost PayPal se rozhodla svůj program ochrany prodejců rozšířit, aby jim poskytla jistotu, že elektronické obchodování mohou používat ve větším měřítku a s ještě větší důvěrou – pro více typů zboží a služeb,“ říká Matt Komorowski, generální ředitel společnosti PayPal v severní a střední Evropě. „Jistota, že vás případné potíže nemohou postihnout, by měla být základním požadavkem, když nakupujete nebo prodáváte online. Vylepšení jsme realizovali na základě podnětů od uživatelů, a přidává se k dalším důležitým službám, jako je ochrana kupujícího nebo služba Refunded Returns.“

Zmíněný program pomáhá českým obchodníkům prodávat zboží a služby bezpečněji nejen v České republice, ale také na všech ostatních více než 200 trzích, na kterých společnost PayPal působí. Podle nedávné zprávy společnosti Accenture bude mít přeshraniční e-commerce v období 2014 až 2020 složenou roční míru růstu (CAGR) 29,3 %, a stává se tak nejdůležitějším hnacím motorem obchodování s koncovým spotřebitelem (B2C).

Mezi nejoblíbenější kategorie při prodeji do zahraničí patří cestování (vstupenky, ubytování, služby průvodců atd.), které představuje 26 % veškerého prodaného zboží a také služeb.