„Unikátní předností našeho VIVgeneratoru je možnost využití XML feedu pro vkládání produktů do newsletteru,“ uvedl Vladan Hejnic, ředitel firmy VIVmail.cz, a dodal: „Nástroj využijí především větší společnosti, které mají v nabídce tisíce položek a vytváření newsletteru je pro ně časově náročné. S použitím VIVgeneratoru se díky XML feedu doba přípravy newsletteru zkracuje z desítek hodin na zhruba 60 minut.“ Jednotlivé položky e-shopu se do newsletteru načítají automaticky ze zadaného zdroje, samozřejmostí však zůstává možnost položky snadno manuálně doplnit.

Kladem tohoto generátoru je, že newslettery může vytvářet každý a není k tomu potřeba IT specialista. Napomáhá tomu velmi intuitivní a jasné rozhraní. Newslettery jsou vytvářeny jako responzivní a pro čtenáře velmi přehledné. Klient je může vytvářet buď zcela sám nebo jejich přípravu outsourcovat a posléze pouze projít korekturu. Generátor automaticky ukládá šablonu po každé změně a tak nikdy nepřijdete o práci například při výpadku elektřiny.

VIVgenerator exportuje data nejen do HTML souboru, ale také do ZIP souboru, kde jsou uloženy všechny obrázky využité v newsletteru. Výsledný soubor je kompatibilní se všemi nejpoužívanějšími e-mailingovými nástroji na trhu včetně Silverpopu. Nespornou výhodou je i skutečnost, že nástroj automaticky označuje všechny odkazy pro analytické nástroje, například pro Google Analytics či Omniture.

V současné době již VIVgenerator aktivně využívá například Euronics či O2.