Nově založená divize CCV Customer Services je reakcí na zvyšující se poptávku po kompletním zastřešení služeb z oblasti péče o zákazníky. Dodávaná řešení nejsou omezena pouze na samotné CRM systémy, ale jejich součástí je i další přidaná hodnota.

Martin Vokřál, který dosud pracoval v CCV Informační systémy na postu konzultanta a následně produktového manažera Microsoft Dynamics CRM byl jmenován do čela divize. Předtím působil v několika obchodních pozicích a také jako projektový manažer ve společnosti AQE advisors. Vystudoval ekonomiku a management na Univerzitě obrany v Brně a právo mezinárodního obchodu na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Je současně Microsoft Certified Professional pro oblast CRM a také certifikovaným projektovým manažerem.

Ve volném čase se věnuje hře na piano a lyžování. Jeho společnou zálibou s manželkou je společenský tanec.

 „Klienti chtějí pomoc s nastavením kampaní. Potřebují analyzovat data až do sociálních sítí a budovat spokojenost svých zákazníků. Chybí jim na to vhodné nástroje,“ uvedl Dalibor Damborský, jednatel CCV Informační systémy. Do produktového portfolia divize Customer Services bude dále spadat celá oblast cloudových služeb postavených na Microsoft Azure, které budou zaměřeny na řešení pro zákaznické strategie a lepší týmovou spolupráci. „S tvorbou řešení formou služby máme už více než 15 let zkušenost. Proto není náhodou, že počet našich zákazníků obsluhovaných pomocí cloudových řešení dynamicky roste. Věřím, že novou divizí ještě lépe tohoto potenciálu využijeme,“ dodal Damborský.