Vít Fiala (42) se do Seznamu vrací z vydavatelství Bauer Media (od loňského roku součástí mediálního domu Mafra), kde téměř šest let zastával pozici obchodního ředitele. Sám o sobě říká, že ho baví pracovat a obchodovat, je týmový hráč a rád se obklopuje lidmi, kteří stejně jako on mají zapálení pro svou práci a neznají výraz „to nejde“. Mimo práci se věnuje rodině, přátelům, domácím mazlíčkům, cestování, sportu a malé rodinné kavárně.

Během loňského roku se nám podařilo slibně nastartovat obchodní aktivity v cross-mediálním portfoliu a zisku nových zahraničních inzerentů. Po Vítkově nástupu očekávám, že v obou zmíněných oblastech zařadíme druhý rychlostní stupeň, který nám přinese ještě více spokojených klientů, kterým bude dávat smysl inzerovat právě u Seznamu. Vítek propojí své bohaté zkušenosti s Kamilem Veselým, který má v mém týmu na starosti agenturní prodej a televizní reklamu, Martinou Králíkovou, která se stará o portfolio největších inzerentů, a Jiřím Tamaškem, jehož doménou je prodej rádiové reklamy,“ upřesňuje Martin Švarc, obchodní ředitel Seznam.cz.

„Inzerenti už dnes nevnímají Seznam.cz jen jako vyhledávač, ale jako tvůrce obrovského množství kvalitního obsahu, kterým uživatele informuje, baví nebo edukuje. Takový obsah je logické distribuovat na všech dostupných platformách, které zasáhnou diváky, posluchače nebo čtenáře kdykoliv a kdekoliv. A to jak ve chvíli, kdy si informace chtějí sami vyhledat, nebo preferují jen relaxovat a nechat se pasivně bavit,“ říká Vít Fiala, nový zástupce obchodního ředitele Seznam.cz, a dodává, že Seznam.cz oslovuje jak širokou veřejnost, tak úžeji zaměřené cílové skupiny náročnějších uživatelů, které je jinde obtížné zasáhnout.  

Jako klíčové vidí Fiala prohloubení spolupráce jak s mediálními a kreativními agenturami, tak s přímými klienty, aby vnímali českou internetovou jedničku nejen jako partnera první volby pro online kampaně, ale především jako tvůrce obsahu pro různé platformy. „Absolutní samozřejmostí pak musí být, aby Seznam.cz nabízel ty nejlépe fungující kampaně a nejvyšší kvalitu klientského servisu,“ uzavírá Fiala.