V současnosti společnost Aruba spravuje 2,6 milionů domén, 8,6 milionů emailových účtů, 6,1 milionů PEC účtů, 130 000 fyzických a virtuálních serverů a celkem kolem 5 milionů zákazníků v soukromém sektoru, malých a středních podnicích i veřejné správě. Nabízet svým zákazníkům ty nejlepší možné služby je jeden z hlavních cílů Aruby a aby toho mohla dosáhnout, potřebuje se spolehnout na důvěryhodného a flexibilního partnera v oblasti výroby pamětí.

Víc než deset let spoléhá Aruba na kvalitu a spolehlivost značky Kingston, společnosti schopné dodat řešení vyhovující veškerým potřebám datového centra. Kingston nabízí Arubě navíc i technickou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V datových centrech Aruby tak Kingston zaručuje svým řešením funkčnost, kompatibilitu a škálovatelnost. Díky tomu může Aruba snáz reagovat na různorodé požadavky svých zákazníků s větší flexibilitou.

„Spolupráce s Arubou nás těší. Blízce jme s nimi pracovali mnoho let a garantovali jim spolehlivost a bezchybnou technickou podporu,“ říká Stefania Prando, Business Development Manager a Team Leader Kingston Technology Itálie. „Budeme pokračovat ve spolupráci a uděláme vše pro to, aby Aruba mohla nadále nabízet optimální hostingové a mailové služby své rostoucí základně uživatelů.“

„Naším cílem je další expanze a zlepšování služeb. Kingston mám dodává spolehlivé a kvalitní paměti, které poskytují hardwarovou architekturu vyvíjenou a používanou předními světovými výrobci serverů na trhu,“ říká Diego Parasecoli, Manager of the Technical Operations division of Aruba. „To je hlavní důvodem, proč naše spolupráce trvá už víc než dekádu a proč se řešení, které Kingston dodává, ukazují jako efektivní.“