„Vynikající výsledky potvrzují zvyšující se zájem o online nástroje projektového managementu, a to jak u velkých firem, tak malých a středních podniků. Easy Software byl úspěšný nejen na českém a slovenském trhu, který spravuje pražská pobočka, ale také v zahraničí. Vůbec nejúspěšnějším trhem pro nás bylo v roce 2018 Německo následované Českou republikou, Francií, Maďarskem, Itálií, Spojenými státy, Španělskem, Polskem a Velkou Británií,“ vypočítává Ondřej Šťovíček, produktový ředitel společnosti Easy Software.

Firmě se dařilo i na asijských trzích, konkrétně v Japonsku, Koreji, ale také v Rusku. V Japonsku plánuje Easy Software ve střednědobém horizontu otevřít vlastní pobočku. Klíčovými trhy však zůstávají země Evropské unie, vedle Německa zejména Itálie, Francie a Španělsko. „Mentalitou jsou nám nejblíže a zároveň jsou v porovnání s Českem obrovské. Zároveň jsme snadno schopni tyto trhy obsloužit i z Česka,“ vysvětluje Ondřej Šťovíček.

Společnost Easy Software je největším tuzemským dodavatelem online nástrojů pro projektový management. Jeho produkt Easy Project aktuálně používá na 3 500 firem, celkově s ním pracuje 150 až 200 tisíc uživatelů. „Naším cílem je toto číslo ještě o dva řády zvednout – dostat se na desítky milionů uživatelů,“ říká Ondřej Šťovíček. Pomoci tomu mají i letošní produktové novinky, například Lite verze, která umožní Easy Project začít efektivně používat od první minuty, bez nastavování a učení. Velkým firmám pak Easy Project nabídne Business Intelligence, která přináší monitoring efektivity projektů v reálném čase a kontextu všech důležitých finančních ukazatelů.