reklama
reklama
12. 3. 2015

Avast zvýšil tržby, zaměří se na firmy

Technologické firmě Avast se loni dařilo v mobilech i počítačích. Její tržby za loňský rok poskočily o 50 procent na 217 milionů dolarů (zhruba...
4. 3. 2015

Testy vysílání ve standardu DVB-T2

ICT revue České Radiokomunikace zahájily další fázi testů pozemního televizního vysílání. Po ultravysokém rozlišení (4K), které spustily loni v létě, se...
3. 3. 2015

Hewlett-Packard koupí wi-fi Arubu

ICT revue Americký výrobce počítačů Hewlett-Packard koupí výrobce zařízení pro wi-fi sítě Aruba Networks. Společnost dnes oznámila, že za jednu z předních...
28. 2. 2015

Placení technologií HCE zavede přes 30 bank

ICT revue Bezpečné bezkontaktní platby aplikacemi Google Play, založenými na technologii Host Card Emulation (HCE), během roku 2015 nově zavede přes 30...
9. 12. 2014

Stalo se

ICT revue 12/2014 EMC kupuje cloudové firmy. DNS rozšířilo distribuci o Citrix. IFS předinstalovává na Oraclu. Data navíc i pro předplatitele O2.
9. 12. 2014

IBM ukázala e-mail nové generace

ICT revue 12/2014 Verse přistupuje k podnikovému e-mailu jiným způsobem. Firemní komunikaci - e-mail, běh schůzek, položky v kalendáři, sdílení souborů, statusy...
1 ... 33 34 35 36 37
reklama
Doporučujeme

Efektivitu a produktivitu zajistí inovativní technologie

Firmy jsou vystaveny globální konkurenci, ne všechny se ale podle toho chovají. Mnohé spíše dlouhodobě kultivují vztahy se zákazníky, místo aby se snažili zefektivnit své vnitřní procesy. "Když pak...

ERP cloud získává na významu

Před několika lety šlo o novinku s transformativním potenciálem, dnes jej považujeme za samozřejmost. V současné době plné změn a omezení se jeví cloudové služby pro výrobní podniky ještě mnohem...

Průmysl 4.0: Méně slov, více činů

Čtvrtá průmyslová revoluce, případně koncept Průmysl 4.0, zásadně mění dosavadní pojetí výroby. Stírá hranice mezi hmotným a nehmotným, digitálním a fyzickým, produktem a službou. Zcela odlišně od...

Právě vyšlo:
ICT revue 5/2020

Čtvrtá průmyslová revoluce zásadně mění dosavadní pojetí výroby. Stírá hranice mezi hmotným a nehmotným produktem a službou.
reklama