Petr Král (39) se marketingu dosud věnoval v produktovém oddělení v týmu produktové komunikace, který stojí za kampaněmi podporující služby Seznamu. Marketingové oddělní bude skládat z týmů produktové komunikace, akcí, PR a interní komunikace a distribuce spolu se sociálními sítěmi. Zároveň zůstane členem představenstva společnosti.

„Když od nás v roce 2013 odešel marketingový ředitel, nenašli jsme vhodnou náhradu. Jednotlivé týmy marketingu jsme proto přesunuli do dalších oddělení ve firmě. S ohledem na naše rostoucí nároky se k jednotně řízenému marketingu nyní vracíme. Na trhu se nám nepodařilo najít vhodného kandidáta, a proto volíme cestu interního člověka. Je jím Petr Král,“ komentoval změnu na postech top managementu Michal Feix, výkonný ředitel společnosti Seznam.cz. Podle něj není marketing Královi nijak cizí. „Petr se marketingu doposud věnoval v produktovém oddělení skrze tým produktové komunikace, který stojí za kampaněmi podporujícími naše služby,“ doplnil Feix.

V roce 2015 vykázal Seznam vlastněný Ivem Lukačovičem rekordní tržby 3,41 miliardy korun. Zisk před zdaněním stoupl o desetinu rovněž na rekordních 1,25 miliardy Kč. Nejvíce se na růstu obratu podílely příjmy z reklamy ve vyhledávání, tedy z reklamního systému Sklik. Služby Seznamu měsíčně navštíví téměř sedm milionů uživatelů. Firma má v současné době více než 1000 pracovníků.