Sice za námi stojí reference, ale oXyShop stále není ten první dodavatel, který zájemce o eshop napadne. To chceme změnit a věříme, že právě Eliška Flasarová nám je ta pravá osoba, která brand posune na to správné místo v povědomí o e-commerce,“ uvedl Zdeněk Michálek, generální ředitel společnosti oXyShop.

Eliška Flasarová nastoupila na pozici brand manažerky. Má v e-commerci dlouholeté zkušenosti, a to jak z agenturní pozice v společnosti Acomware, tak jako provozovatelka vlastních eshopů.

Michaela Trněná jí bude sekundovat z pozice marketingové specialistky. Do oXyShopu přichází ze společnosti Gigacomputer.

 

oXyShop se za dobu své existence stal z malé firmy o dvou zaměstnancích jedním z největších eshopových dodavatelů v České republice s výkony kolem 60 milionů Kč. V současné době se klientům věnuje přes 80 specialistů na e-commerce. Výčet zahrnuje nejenom programátory a analytiky, ale také business analytiky, specialisty online marketingu, grafiky, UX specialisty a další profese. Snahou je klientů poskytovat komplexní servis. Cílem nového marketingového týmu je posílit známost značky, která letos slaví deset let.