Honza Mayer pracuje v Datawepsu 4 roky, nastupoval na pozici projektového manažera. Na jaře 2015 začal šéfovat novému nástroji TrendLucid, který získal investici StartupYardu.

“S růstem přichází nové výzvy a my jsme si uvědomili, že je potřeba, aby měla firma jednoznačné vedení. Honza na TrendLucidu prokázal své schopnosti, a proto nyní povede celý Dataweps,” vysvětluje rozhodnutí jeden ze spolumajitelů, Tomáš Novotný. Ten má nyní na starosti finanční řízení firmy.

Dataweps nyní sjednocuje komunikaci svých nástrojů Azor, Beed a TrendLucid pod jednotný brand. Nově představil také nástroj SocialWatch, který slouží k monitoringu sociálních sítí a online diskuzí v Česku a na Slovensku.

“Chceme se i nadále soustředit na to, abychom našim klientům přinášeli co nejvyšší přidanou hodnotu. Zároveň zvažujeme expanzi na další středoevropské trhy. Sjednocení značky nám pak umožní klientům lépe vysvětlit šíři naší nabídky oproti předchozímu stavu, kdy často znali jednotlivé nástroje, ale neznali Dataweps jako firmu,” přibližuje další směřování Honza Mayer.

Dataweps má aktuálně zákazníky v Německu, Česku, Slovensku, Maďarsku a Slovinsku. Mezi jeho klienty patří například Mall.cz, CZC.cz, Okay, Asus, Kasa.cz, Notino nebo Phillips.