Petr Ryska přichází do DNS ze společnosti Vodafone Czech Republic, kde působil na pozici viceprezidenta pro firemní zákazníky. Před touto zkušeností pracoval sedm let jako generální ředitel společnosti Obchodní tiskárny Kolín, které revitalizoval a přetransformoval v dobře fungující podnik. Svou kariéru započal jako konzultant a projektový manažer v mezinárodní organizaci Roland Berger Strategy Consultants, kde podporoval firmy v oblastech strategie a rozvoje či úspor a restrukturalizace. Tyto zkušenosti pak zúročil jako ředitel pro Corporate Governance ve společnosti SPGroup.

Jeho hlavními úkoly v nové pozici bude zabezpečit růst stávajícího klíčového businessu DNS, tedy distribuce IT s přidanou hodnotou, tak i business development a rozvoj nových obchodních příležitostí v oblasti ICT.

Petr Ryska získal doktorát v oblasti mezinárodních vztahů na pražské VŠE a absolvoval program MBA na City University of Seattle.

Je ženatý, má 3 děti a volný čas tráví nejraději v sedle horského kola, na kterém příležitostně i amatérsky závodí.