Podle IBM jde o první systém odesílání zpráv, který obsahuje vyhledávání typu "faceted search". Ten uživatelům umožňuje najít konkrétní informace napříč různými druhy obsahu, který mají v e-mailu k dispozici. Verse běžící na cloudové platformě SoftLayer, využívá analytické nástroje a nabízí rychlý náhled nejdůležitějších úkolů, jež má konkrétní uživatel během dne provést. Postupně se učí, jaké preference a priority uživatel má, a díky tomu mu nabídne okamžitý kontext daného projektu i osoby a týmy na něm spolupracující. Uživatelé Verse budou moci v budoucnu zapojit do svého prostředí spolupráce i funkce systému Watson, které jim umožní konzultovat jakékoli téma a získat rychlou odpověď, ohodnocenou podle stupně důvěryhodnosti.

Elektronická pošta

se v dosavadní podobě podle zástupců IBM stává pro firmy spíše organizační zátěží. Analytici odhadují, že se denně odešle 108 miliard pracovních e-mailů, což znamená, že zaměstnanec musí průměrně zkontrolovat doručenou poštu šestatřicetkrát za hodinu. Přitom má podle odhadů jen pouhých 14 % z těchto zpráv zásadní význam.

 

Některé funkcionality Verse

Inteligentní určování priority úkonů: Umožňuje rychle vyhledávat a řadit nejdůležitější úkoly podle preferencí. Analyzuje chování a preference uživatele a díky tomu na míru přizpůsobuje a následně i předvídá vhodnou podobu e-mailového řešení pracovníka.

Intuitivní spolupráce mezi přístroji: Uživatelské rozhraní s náhledy je optimalizované jak pro web, tak pro mobilní zařízení. Umožňuje pracovat s obsahem a konverzacemi, které byly dříve izolované v jednotlivých funkcích, jako pošta, kalendář, dokumenty atd.

Zapojuje lidi, ne pouze jejich e-mail: Poskytuje podrobný kontext týkající se osob a týmů, které jsou do daného projektu nebo řešení problému zapojeny.